Pink Day festival je ružičastog mirnog i pjenušavog vina, ali on zapravo slavi lijepu stranu života, dolazak ljeta, umjereno konzumiranje najfinijih rosé vina idealnih za tople dane, izvrsna ekstra djevičanska maslinova ulja i sve popularnije ružičaste koktele.
Svi posjetitelji festivala su (do isteka zaliha) na dar dobili ružičaste naočale i pakete Kraševih legendarnih Domaćica, a svi izlagači prekrasne brendirane vrećice za svoja vina. Uz druženje s vinarima i maslinarima, Pink Day su i ove godine obilježile vrhunske radionice, nagrade najkreativnijim izlagačkim stolovima, kao i nova lokacija - LAUBA: kuća za ljude i umjetnost - koju je Pink Day ispunio optimizmom i veseljem. Osim dvodnevnog druženja na novoj lokaciji, novost su bili i pink kokteli, Pink Mixology, koji su definitivno pridonijeli odličnoj atmosferi.
U ružičastim vinima, ali i ekstra djevičanskom maslinovom ulju (GREEN IN PINK by Romerquelle službena voda festivala) uživalo je tijekom vikenda 21. i 22. svibnja više stotina posjetitelja, često odjevenih u ružičasto ili ukrašenih ružičastim, a koji su kušali više od 120 etiketa rosé vina iz Hrvatske, Francuske, Italije, Slovenije i Austrije i Srbije.
Novinari i fotografi najaktivnije su reagirali na slavne osobe – a to je ovoga puta bila Lepa Brena sa suprugom Slobodanom Živojinovićem koji su izlagali vina vinarije Vertiz, dok se uzvanicima na afterpartyju pridružila i Daniela Trbović sa sestrom Natašom.
Festival prijatelj ove godine je bio V.A.P.T. (Vinotrade Acrobat portfolio tasting) te je održana i Masterclass radionica „VAPT rosé vina“ powered by Premium Visa, koja je bila popunjena do posljednjeg mjesta. Radionicu su nadahnuto vodili Dino Kušen i Juraj Dusper. Zanimljiva je bila i radionica posvećena ekstra djevičanskim maslinovim uljima, kojih je na festivalu bilo izloženo desetak, pod nazivom„ Autohtone sorte Hrvatske“, a vodio ju je jedan od najvećih znalaca s područja maslinarstva, Edi Družetić. „Pink Mixology“ powered by Double Dutch / Alca Beverages radionicu vodila je Natali Borić, prvakinja među mladim barmenima (ovu bi riječ svakako trebalo promijeniti u bar-woman!), te u nedjelju radionica „Rosé od autohtone sorte svrdlovina“ powered by Ministarstvo poljoprivrede koju je vodila mag. ing agr. Nikolina Paleka.
Posjetitelji su se mogli odmoriti u WOW kutku i na dar dobiti ružičaste naočale – da bi nakon dugog pandemijskog razdoblja, pogledali svijet na vedriji i optimističniji način. Ispred ulaza u Laubu, cijelo je vrijeme trajanja Pink Daya bio izložen posljednji model nove Premium marke DS Automobiles uz koji su se rado fotografirali svi posjetitelji. Ovaj model DS 4, na hrvatsko tržište stiže u rujnu ove godine, pa mu je ovo bilo premijerno pokazivanje hrvatskoj javnosti. Otvaranje narudžbi, testnih vožnji i informacija oko cijene i opreme biti će objavljene u lipnju na službenoj stranici www.dsautomobiles.hr
Laubin bar zanimljivog imena „Bez naziva bar“ posebno za ovu ružičastu prigodu je pripremio - Pink Menu - pa su posjetitelji i izlagači kušali fine, ali i lijepe zalogaje. Na radost izlagača, Pink Day je nastavio s tradicionalnim nagrađivanjem najmaštovitije i najkreativnije uređenog izlagačkog mjesta. Žiri u sastavu: Sanja Muzaferija, predsjednica udruge WOW; osnivačica i direktorica festivala Pink Day, Zrinka Jelić-Belinić, izvršna direktorica Festivala i Vlasta Pirnat, art-direktorica Festivala, odabrao je najljepše izlagačke stolove.
Ove godine, glavna nagrada bio je paket vodećeg beauty-tech brenda Foreo (www.foreo.com) koji profesionalne tretmane donosi u domove beauty entuzijasta diljem svijeta. Paket pink uređaja u vrijednosti od tisuću eura otišao je u ruke zagrebačke Miva galerije vina, koja je premijerno izložila brend najprodavanijeg rosé vina na svijetu, „Whispering Angel“. Drugom nagradom, predivnim ružičastim SMEG kuhalom za vodu u vrijednosti od 1500 kuna, nagrađen je kreativno uređen kutak vinarije Royal Hill, a bogat paket kozmetike Nikel u vrijednosti od 600 kuna osvojio je istarski izlagač Bastiàn. Posebnu pohvalu dobila je i Enosophia iz Feričanaca, a od izlagača Green in Pink sponsored by Romerquelle, službena voda festivala - kao znak pažnje cvijeće je dobio izlagač extra djevičanskog maslinovog ulja DalFleur, od sorte oblica s položaja u šibenskom zaleđu.
Na kraju prvog dana festivala održan je i afterparty u suradnji s Laubom na kojem je poslužena posebna Pink ponuda pića uz glazbeni program, a na kojem su se u odličnoj atmosferi družili izlagači i prisutni ljubitelji vina.
Važnu podršku ovom najposjećenijem i najoptimističnijem ružičastom vinskom festivalu na kojem se osjeća posebna ženstvena i kreativna energija pružili su: PBZ Card Premium Visa, DS Automobiles, Romerquelle, Kraš, zatim Foreo, Smeg Hrvatska, Nikel, Hotel Esplanade, Print Shop, Eviplass i Solana Ramova te medijski pokrovitelji: Jutarnji list, Gloria, Telegram, Radio Laganini FM, Wish.hr, Menu.hr, Mixer.hr i Vinum.in.
---
PR: Sanja Muzaferija & Zrinka Jelić-Belinić, Pink Day
Foto: PinkDay PR
Yorumlar