top of page
Writer's pictureIrena Lučić

Prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu održat će se u zagrebačkom hotelu International 30.6


VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održat će se u utorak, 30.06.2020. u zagrebačkom hotelu International s početkom u 11 sati. Konferencija je primarno namijenjena vinarima, vinskim profesionalcima, distributerima vina, predstavnicima HoReCa sektora kao i ljubiteljima vina koje zanima navedena tematika. Konferencija se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske.


Tema konferencije je „Strateško planiranje u vinskom marketingu“, a uvodna diskusija pod naslovom „Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj“ ugostit će predstavnike relevantnih institucija i nezavisne marketinške stručnjake. Među njima su i doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, prof.dr.sc. Dragan Kovačević, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam, g. Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije, dr.sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci te predstavnici Ministarstva poljoprivrede i Agronomskog fakulteta u Zagrebu. Panelisti će prisutnima, svatko sa svog aspekta, pokušati dati uvid u postojeću strategiju vinskog marketinga u Hrvatskoj te ideje, dosad postignute rezultate, kao i smjernice za unaprjeđenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.


Nakon panel-diskusije na rasporedu su interaktivna predavanja, zamišljena kao otvorene teme s predviđenim prostorom za pitanja i diskusiju. Vrlo aktualnu temu „Vinsko tržište prije i poslije korone“ prezentirat će nam predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović. O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu sa praktičnog i pravnog aspekta govorit će Nikola Benvenuti, Janko Kezele i Ivan Ćuk. Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana prezentirat će predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorit će Karmela Tancabel i Marko Dušević.


Prisutnima će se kroz kratke prezentacije obratiti i partneri projekta – diWine Consulting, specijalizirana za savjetovanje u vinskom marketingu, turistički medij Place2Go i Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke. Tvrtka – partner: MB frigo Grupa ukratko će predstaviti važnost rashladne opreme u raznim granama industrije, pa tako i u vinarstvu. Sudionike konferencije očekuje i nagradna tombola sa vrijednim nagradama.


Za uživanje u vinu na konferenciji, kao i za nagrade predavačima i panelistima pobrinule su se vinarije Dingač-Skaramuča, Zdjelarević Wine Selection, Vuglec breg, Vina Geržinić, Vina Slamić i Terra Madre.


U promicanju konferencije među vinarima pomogle su TZ Brodsko-posavske županije, TZ Vukovarsko-srijemske županije te Primorsko-goranska županije. Susret sa stručnjacima i drugim vinarima iz cijele Hrvatske koristit će svima koji aktivno rade i djeluju u vinskom sektoru te će im pomoći u odlukama kako - u ovim vrlo neizvjesnim vremenima – pametno investirati vrijeme i sredstva u marketing i prodaju vina.


Glavni organizator konferencije je Udruga Vinoljupci, u suradnji s partnerima – tvrtkama diWine j.d.o.o i Zlatne riječi j.d.o.o. Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014. godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala ukupno sedam vinskih festivala na otvorenom te preko 50 manjih vinskih kušaonica, prezentacija, networking događanja i edukacijskih radionica. Udruga je nedavno pokrenula mali vinski portal Wine&Only kojim nastoji pridonijeti kvaliteti eno-gastro medija u Hrvatskoj.


Dodatne informacije o konferenciji potražite na www.vinoljupci.com.hr. Događanje možete pratiti i na društvenim mrežama https://www.facebook.com/events/181345649773224.

Foto: Julio Frangen Foto

PR kontakt: Marija Vukelić, Zlatne riječi

0 views

Comments


bottom of page